сряда, 30 март 2011 г.

признание

Любовта се случва в теб самия, а не отвън и когато се изпълниш, тя се случва и от вън. Виждаш я във всичко и във всеки, усещаш я със сетивата си, с ръцете и със цялото си сърце..
Какво ми помага на мен да ми се случили...просто...да....бла-го-да-ря, че ме има, че е подарък че живея, че има толкова изключителни хора в живота ми, които обичам, че винаги ми се дава когато имам нужда, винаги съм подкрепяна, когато е необходимо..и това, че знам, че никога не съм сама...дори и на пръв поглед да изглежда така..

1 коментар:

  1. Съгласна съм.
    Много време си мислех, че любовта вече не съществува, бях намразила и тази дума.
    А любовта винаги е била около мен и вътре в мен, но заключена с милион катинара, зад хиляди решетки. Едва, когато отключих сърцето си за живота отново, видях че тя винаги е била тук и че света може да е хубав, стига да поискаш да го видиш такъв. Независимо колко проблеми имаш, несависимо дали имаш мъж/жена до себе си.
    Ако имаш себе си (не само бръмбари в главата) и ако имаш верни приятели, ще си окей! ;)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване